www.PYThings.be

Liefste lezers, ik vertelde in mijn goede voornemens al dat het uiteindelijk de bedoeling zou zijn om een eigen domeinnaam te registreren. Maar, waarom wachten als het ook nu kan? Het idee spookte meer en meer door mijn hoofd en na mijn examens kon ik alles eens goed uitpluizen. Ik ben er gewoon voor gegaan en vanaf nu kunnen jullie allemaal terecht op http://www.PYThings.be #proudmama

Alle volgers op Bloglovin’ worden als het goed is automatisch overgezet, net als alle blogposts van op dit domein, de lay-out is een beetje veranderd maar voor de rest is alles ongeveer hetzelfde. Ik zie jullie vanaf nu dus op mijn eigen domein i.p.v. hier – wauw, ik kan het zelf nog niet helemaal geloven 🙂 !

Geef een reactie

